Platforma mailingowa to miejsce, które powinien dogłębnie poznać każdy szanujący się przedsiębiorca. Serwis ten, dzięki swoim funkcjonalnościom i narzędziom umożliwia świetną organizację posiadanych adresów e-mail i wysyłanych newsletter’ów. Stanowią one podstawę e-mail marketingu. GetResponse to jedna z takich platform – wyróżnia ją nie tylko to, że istnieje na rynku od ponad dwudziestu lat i stworzył ją Polak. Jest w niej kilka interesujących rozwiązań które sprawiły, że korzysta z niej ponad 350 00 światowych firm, a jej przychody roczne przekraczają milion.

Wysoka skuteczność dostarczanych e-maili

GetResponse charakteryzuje się najwyższą dostarczalnością wysyłanych e-mail’i, co stanowi mocny argument za zarejestrowaniem się właśnie na niej. Firmom zależy na efektywnym działaniu newsletter’ów, a tylko te które faktycznie dotrą do odbiorcy mogą być brane pod uwagę.

Marketing automation staje się standardem

Funkcja ta pozwala na tworzenie nieograniczone ilości cykli odpowiedzi automatycznych, aktywowanych po konkretnym działaniu użytkownika. Dzięki prostemu edytorowi można swobodnie dodawać elementy cyklu, a potem z powodzeniem śledzić to, jak sprawdza się podczas realnie zaistniałych sytuacji. Nikt przecież nie będzie zlecać wysyłek co jakiś czas. To musi robić automat i GetResponse poradzi sobie z tematem znakomicie. Więcej o tym możesz przeczytać na stronie https://www.kupony.org/blog/getresponse-to-cos-wiecej-niz-doskonale-narzedzie-do-e-mail-marketingu/. Jako alternatywę warto sprawdzić możliwości FreshMail.

Perfect timing to cecha GetResponse

Dzięki doskonale funkcjonującej analizie zachowań subskrybenta platforma GetResponse jest w stanie przewidzieć, o której godzinie odbiorca będzie najbardziej skłonny przeczytać wiadomość i wysłać ją o tej godzinie automatycznie. To ogromnie przydatna funkcja dająca możliwość pogłębienia relacji z odbiorcą.

Design responsywny

Aktualnie więcej niż połowa konsumentów korzysta z urządzeń mobilnych w celu odczytania swojej poczty elektronicznej. Jeżeli wiadomość będzie wyświetlać się niepoprawnie na smartfonie lub tablecie, to potencjalny klient raczej zniechęci się do takiej firmy. Wiadomość responsywna to taka, która poprawnie wyświetla się zarówno na komputerze, jak i na każdym urządzeniu mobilnym. W GetResponse każda wiadomość z automatu jest responsywna.

Webinary

GetResponse wprowadził rewolucyjną funkcjonalność, jaką jest webinary. Jest to możliwość zaplanowanie video konferencji dla wybranych lub wszystkich uczestników. Podczas tworzenia zaproszenia generowany jest link umożliwiający zalogowanie się z automatu do wirtualnego pokoju, w którym będzie odbywać się spotkanie. Każdy zaproszony uczestnik będzie mógł się na nie zalogować zarówno z poziomu komputera stacjonarnego, jak i z każdego urządzenia mobilnego. Wymogiem jest posiadanie Internetu – jeżeli uczestnik nie posiada kamery, to spotkanie z jego strony będzie jedynie audio.

Przyjazny edytor grafik w GetResponse

Opisywana platforma oferuje możliwość skorzystania z 5000 gotowych grafik dostępnych jedynie dla zarejestrowanych na platformie użytkowników. Możliwe jest edytowanie tych grafik oraz własnych importowanych zdjęć tak, aby jak najbardziej odpowiadały treści przygotowywanej wiadomości i branży, do jakiej zalicza się firma.

GetResponse to platforma stale rozwijająca się w odpowiedzi na potrzeby swoich użytkowników. Ciągłe, aktywne odpowiadanie na prośby firm to ogromny atut serwisu. A może chciałbyś mieć GetResponse nieco taniej? Wykorzystaj kody rabatowe do GetResponse. Być może znasz AWeber oraz MailChimp. Sprawdź też GetResponse, by się przekonać, że ta platforma ma podobny potencjał. Warto.